torsdag 20 oktober 2011

Början på ett nytt liv

Från och med idag börjar mitt nya liv. Ett liv baserat på träning, kost, välmående och strävan efter positiva resultat. Dagboken ska fungera som ett hjälpmedel för mig och för andra. Muskelbyggaren ska vara en dagbok där man kan få värdefull inspiration och läsa intressanta inlägg.

Vem är jag? - Jag är en 17år ung och glad översocial student från Helsingborg. Jag uppskattar äkta vänskap, bra träningspass, god mat, humor och musik framför öppen eld.

Vad vill jag? - Jag vill klara mina studier med tillräckligt bra betyg för att läsa till idrottspedagog på Lillsveds folkhögskola.

Lillsved ligger på en udde av Värmdölandet. Alldeles utanför udden förenas Lindalssundet med Saxarfjärden och där går den stora farleden mot Stockholm. Ett omväxlande skärgårdslandskap omger skolan med vikar, skogsdungar och öppna marker. Skolan ligger nära Stockholm med storstadens många möjligheter.

På Lillsved så bor man tillsammans med andra idrottsintresserade individer. Gemenskapen kombinerat med den vackra omgivningen lockar något enormt.

Efter Lillsved är tanken att söka till GIH (gymnastik- och idrottshögskolan vid Stockholms Stadion). Sveriges främsta kunskapscentrum för idrott, fysisk aktivitet och hälsa.


Nuvarande Form
Längd: 191cm
Vikt: 90kg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar